Laatste dag Cairns

29 oktober 2010 - Cairns, Australië

Hey allemaal!

Vandaag is mijn laatste dag in Cairns. Straks vlieg ik naar Darwin, waar het erg heet moet zijn...
Het duiken was erg vet. Ik heb 2 duiken gemaakt. Het rif was erg mooi en ik heb nog een schilpad gezien! Maar blijkbaar ben ik ook toch een beetje verwend met mijn vorige duiklocaties... Want het Great Barrier Reef sprong er niet zo boven uit als ik had gehoopt.

De afgelopen 2 dagen ben ik naar Cape Tribulation geweest. Je vind hier het oudste regenwoud op aarde. Verder had het veel weg van de jungle zoals we in Thailand hadden gezien. We zijn 2 keer gaan zwemmen in een rivier. Erg mooi. Verder ben ik nog gaan kayakken op zee en heb ik nog een kleine black tip reef shark en alweer een schilpad gezien. Verder hebben we nog op verschillende plaatsen gewandeld door de jungle. Heb vele spinnen, een bruine slang, een kleine walibi/kangaroo en nog een Goanna (hele grote hagedis, soort varaan) en uiteraard een krokodil (grootste was 3 meter) gezien! Dus Danny... ik heb wat meer gezien dan alleen de binnenkant van het busje ;-)

Ik heb trouwens een Australisch nummer: +61416276060 Had ik volgens mij nog niet verteld. Probeer van de week weer wat foto's online te zetten.

Groeten Died

1. Diederik:
    29 oktober 2010
    PS. Bedankt voor al jullie leuke reacties!
  2. Stief:
    ey Died,

Heb je ook nog een beetje liggen matten met een croc alla Steve. Hahahahahahaha.
    Geniet van je verdere reis.
  3. Et:
    29 oktober 2010
    net of ik National Geographic lees!!!!Geweldig.
    big huG ET
  4. Jeu vervoort:
    2 november 2010
    Ik denk dat je heel wat indrukken krijgt die ik nooit gezien / meegemaakt heb. Maak maar genoeg foto"s. Dan hebben wij wat te kijken en te vertellen. Geniet er maar lekker van.
    Groetend,
    Jeu
  5. Jan en Han:
    2 november 2010
    Lieve Died, ongelooflijk wat een dieren heb je allemaal gezien en ook een shark en spinnen....
    Heb je daar ook foto`s van??
    Een dierentuin is er niks bij!
    groetjes mam
  6. Geertje:
    3 november 2010
    fantastisch, al die verhalen!! ben erg benieuwd naar de foto's!! geniet ervan in Alice springs, hopelijk zie je nog veel nieuws!! kus
  7. Marja willems:
    4 november 2010
    Hey Died,
    Geweldig wat je al allemaal gezien hebt en
    je hebt zelfs de helft nog tegoed.
    We genieten erg van je foto's en volgen je zo
    op je reis.
    geniet ze, groetjes Marja
  8. Gabrielle:
    9 november 2010
    Hoi Died, het is ongelofelijk wat jij allemaal ziet en meemaakt.Het is een geweldige ervaring, blijf genieten en houd je goed. Ik verheug me op de foto's.Je bent in de juiste tijd weg gegaan want het weer is hier nog altijd bar en boos.Stuur wat zon hier naar toe aub!! groetjes Gabrielle