Nieuw Zeeland 3

5 december 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hey allemaal!

Een nieuw kort berichtje vanuit Nieuw Zeeland. Nieuw Zeeland bevalt me nog steeds erg goed!
Sinds mijn vorige berichtje heb ik weer veel verschillende dingen gedaan waaronder een hyke over de Franz Josef gletsjer en een bungee jump! De wandeling over de gletsjer was erg mooi. We hadden goed weer en de wandeling was niet al te moeilijk, ondanks dat hij bijna 7 uur duurde.

De bungeejump was super vet! Ik wilde eigenlijk graag gaan paragliden. Maar na een bezoek aan de eerste officiele bungee bedacht ik dat ik Nieuw Zeeland niet kon verlaten zonder een bungeejump. En aangezien ik het dan ook goed wilde doen heb ik de hoogste van Nieuw Zeeland gedaan (De Nevis bungee van 134 meter). Ik zal proberen alvast een paar foto's te uploaden.

Verder niet veel nieuws. Ik heb een leuke groep waarmee ik rondreis. Veel verschillende mensen, maar wel gezellig. Van de week zal ik weer wat foto's proberen up te loaden.

Groeten vanuit Nieuw Zeeland!!

1. Bobberdebop:
    6 december 2010
    Heej Mister 23,

Ziet er goed uit! Hier ligt heel Nederland al een weekje of 2 plat omdat er.. jawel.. sneeuw ligt <voor zover je dat uberhaupt kan interesseren>.

Zelfs ik sta nu 's morgens in de file naar werk!

Have a lot of fun en tot over een kleine maand alweer!

Hojje woa!
  2. Geertje:
    13 december 2010
    heej sjat,
    klinkt allemaal super, niet te veel op het strand liggen en zonnen he, anders ben je dadelijk veel te bruin :-)!!!
    Tot over 18 nachtjes!! xx
  3. De Heer J.E.U Karsch:
    23 december 2010
    Hallo Died!

Hoest daar? Kom je nog met een update? Want nog maar paar weekjes en je komt weer terug of niet? Ben benieuwd of je er nog tijd voor vind, maar ach, anders horen we het wel weer in 2011 onder het genot van een lekker biertje. Of ben je bier drinken verleerd? haha!

Ok, bis später,

Groeten, Johan Eduard Urmanius Karsch
  4. Geertje:
    23 december 2010
    heej lief,
    hoe bevalt het in Chili? Ben erg benieuwd naar je verhalen... en foto's..nog maar 1 week!!!!
    Nog heel veel plezier, dikke kus -X-
  5. Sander:
    24 december 2010
    Hey Died,

krijgen we geen verhalen van je trip in Z-Amerika, of moeten we daar op wachten totdat je terug bent? Kun je fijn tekst en uitleg geven bij een mooie dia-presentatie:P

See you soon!