Nieuw Zeeland 2

22 november 2010 - National Park, Nieuw-Zeeland

Hey hey!!

Nieuw Zeeland is top! Het is een erg mooi land met zeer wisselende omgevingen.
Op dit moment reis ik rond met een busorganisatie. De groep mensen wisselt elke dag. Maar tot nu toe ga ik vooral met 3 Canadezen, 1 Duitse en 1 Engelsman.
Eergisteren verbleven we bij een Maori familie. Zij hebben ons vanalles uitgelegd over hun cultuur en hebben een paar liedjes en dansjes voor ons gedaan. Hierna hebben we zelf een Haka moeten doen. Erg lachen.

Gisteren heb ik een Skydive gedaan. Uit een vliegtuig springen van 15.000feet was echt top. Ik zou het wel veel vaker willen doen, maar het is helaas erg duur.
Vandaag hebben we een hyke gedaan van 7 uur. Erg vermoeiend, maar mooi. We hebben rondgelopen tussen de vulkanen die ze hebben gebruikt voor Mount Doom en Morder uit de film van Lord Of The Rings.

Verder niet veel nieuws. Zal proberen zo snel mogelijk weer wat nieuwe foto's erop te zetten!
Bedankt voor jullie berichtjes!

1. Geertje:
    VETTE FOTO's!!!
    Echt super dat je die skydive gedaan hebt, je ziet er echt stoer uit zo :-)
    kus
  2. Sander:
    22 november 2010
    Als je terug bent wil ik wel een keer met je gaan sky diven, wil ik ook altijd nog een keer doen. Ook mooi dat die kerel op de foto in zijn korte broek in de sneeuw staat:P

Heb je nog meer punten uit lord of the rings kunnen ontdekken daar in het landschap?

Grtz
  3. Et:
    22 november 2010
    wat je 'niet veel nieuws' noemt!
    big hug
  4. Jan en Han:
    Lieve Died,
    Ben blij dat ik het achteraf pas heb gehoord dat je door de lucht vloog, wel weer een te gekke ervaring!
    We hebben weer van jouw foto`s genoten, nog veel plezier XXX mam
  5. Inga:
    Hai Diedje,

Wat leuk om al je verhalen te lezen! Wat een ervaringen!! Geniet nog van de komende weken, voor je het weet ben je weer in NLD! Wel weer lekker bij je kleine lieve meisje ;) Ik pas goed op dr!!

Dikke kus
  6. Marjolijn:
    23 november 2010
    Lieve Dieds!
    Duizend vet, had nooit gedacht dat je dat zou doen! Paps was blij met zijn cadeautje en de fotoboeken die Geertje heeft gemaakt zijn heel mooi geworden!
    Geniet daar en duizend veel plezier!
    kus lijn

Super lief kaartje! Dankjewel!
  7. Stoere Kees:
    24 november 2010
    Hej Died, goed om weer wat van je te vernemen. Ik heb ook een keer geskydived en toen was ik mijn parachute vergeten! Haha. Dat was dom, maar ja, ik was dan ook een beetje dronken. Uiteindelijk heb ik toen een warme luchtstroom gezocht om mijn val een beetje te breken. Dit gelukte prima. Toen ik richting de grond kwam heb ik me richting een stroomkabel gestuurd. Hier ben ik met mijn benen tussen gekomen en zo stond ik weer veilig op de grond. Echt waar! Haha. Zo helemaal zonder parachute.

Net als toen in Vietnam weet je nog. Have a lot of fun! Ziet er goed uit. En jij bent ook wel erg lekker zeg.
  8. Michje:
    wil nieuwe foto's!! :-)
  10. Jeu vervoort:
    4 december 2010
    Beste Diederik,

Ik heb vandaag met Geertje de kerstboom gehaald zodat jullie daar met oud op nieuw samen liedjes bij kunnen zingen. Verder geniet ik van je reis enz.
    Ik wens je nog veel plezier'
    Groetend,
    Jeu