Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
485

Over mij

Hier schrijf ik nog iets over mezelf...

Over mijn reis

Na lang sparen is het dan bijna zover. Ik ga eindelijk op reis. En wel op 11 september!
Mocht je het leuk vinden om te lezen en zien wat ik allemaal meemaak kun je natuurlijk af en toe deze site bezoeken. Je kunt je ook opgeven voor de mailinglist. Je krijgt dan bij elk nieuw verhaal een berichtje in jou e-mail box.

De eerste drie weken zal ik samen met Geertje doorbrengen in Thailand. Hier gaan we oa. Bangkok bezoeken, tempels bekijken, olifanten rijden en lekker op het strand liggen. Na 19 dagen heerlijk genieten volgt er toch een minder leuke dag. Op 1 oktober vliegt Geertje weer terug naar Nederland en zal ik doorvliegen naar Singapore. Mijn liefje moet weer naar huis want haar co-schappen zullen weer beginnen :-( Vanaf dat moment zal ik het alleen moeten doen. Ik zal in drie maanden vanalles gaan meemaken waar ik nu nog geen idee van heb. Ondanks dit heb ik er ongelofelijk veel in zin in. Waar ik overal naartoe ga kun je zien bij het onderdeel kaart. Onderaan die pagina staat een lijstje met bestemmingen en de daarbij behorende datums. Zo kun je volgen waar ik volgens de planning zou moeten zijn.

Hopelijk laten jullie me af en toe weten hoe het in Nederland is en voordat ik het weet is het al weer oud & nieuw en sta ik weer in Heerlen.

Bezochte landen

Ik heb 42 landen (17%) bezocht:

Andorra, Argentinië, Australië, België, Bolivia, Brazilië, Chili, Cuba, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Japan, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Portugal, Servië, Singapore, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Turkije, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.