Nieuw Zeeland

17 november 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Halllloooooo!

Op dit moment ben ik in Auckland. Hier ben ik gisteren aangekomen. Vandaag heb ik een rondje door Auckland gemaakt en morgen ga ik verder Nieuw Zeeland verkennen. Ik ben dan eerst een weekje op het noord eiland, voordat ik doorga naar het zuid eiland waar ik de meeste tijd ga doorbrengen. Ik wilde dit eerst met een campertje gaan doen. Maar de prijzen zijn erg hoog en ik heb niet echt een geschikt iemand gevonden met wie ik een camper zou willen delen. Dus ik ga nu verder reizen met de bus. Ik heb trouwens ook een Nieuw Zeeland telefoonnummer: +64220856213.

Groetjes Died

Geniet er van,

Mzzlz Stief
  3. Jan en Han:
    17 november 2010
    Weer veel plezier, we kijken uit naar verhalen over Nieuw-Zeeland.Knuffel Mam
  4. Jurijn:
    18 november 2010
    Dude!
    Mooie trip heb je al achter de rug...volgens mij vermaak je je prima! Geniet van NZ...het is zo fucking mooi daar!
    Cheers
  5. wouter:
    19 november 2010
    ouwe!!
    stiekem wat ideetjes van jouw reis aant jatten.. mooi mooi!! we hebben sinds gister onze padi open water.. dus de great barrier reef gaan we ook maar bezoeken ;) loewie wil per se de schildpad zien ;)
    geniet.. en we mailen!
    ltr en xxjes
  6. Jeu vervoort:
    21 november 2010
    Hoi Diederik,

Ik weet iemand die met jou een camper wil huren ze woont op de Benzeraderweg.

Groetjes Lianne

Verder wens ik je nog veel plezier