Laatste dag Bali

Heyhey,

Vandaag is mijn laatste dag in Bali. Vanavond vertrek ik om 22.05uur (in Ned 16.05) naar Sydney.  Het tijdsverschil in Sydney met Nederland is 9uur.

Mijn advanced duiktraining was erg leuk. Leuk om weer wat meer gedoken te hebben. Volgende duikspot wordt het great barrier reef! De wrakduik was erg vet, al kon je niet meer echt zien dat het ooit een boot was geweest.

Gisteren heb ik nog een tour gedaan. Via allemaal kleine plaatsjes waar ze vanalles zelf maakten en verkochten zijn we naar de top van een berg gegaan. Hier zou je een mooi uitzicht over de vulkaan en een meer moeten hebben. Echter was het enorm bewolkt en was er niets te zien :(

Verder hebben we nog flink wat stops gemaakt waaronder ook bij de rijstterrassen. Erg mooi! Uiteindelijk gestopt in een plaatsje aan het strand waar ik naar de zonsondergang heb gekeken. Lekker met mijn voetbalinternational en een kokosnoot op het strand!

Als ik in Sydney ben zal ik nog proberen wat nieuwe foto's erop te zetten...

Groetjes Died

1. Marjolijn:
    Hi Broer!

Klinkt alweer fantastisch! En mooie foto's! Super dat je zoveel duikt, kan je het mij leren volgend jaar :) Hele goede reis vanavond!
    kus lijn
  2. Marjolijn:
    11 oktober 2010
    moet trouwens nog steeds wennen aan je korte coupe, staat goed hoor met je bruine hoofd!
    Heb net de foto's van mijn huisgenootje gezien en zij heeft veel zelfde foto's als jij! best grappig om te zien... nou ik ga weer verder leren ;) daaaag x
  3. Geus:
    Heey Diedje

Super die verhalen allemaal om te lezen. We hebben gister wederom 3 punten gehaald. Op naar de periodetitel van 75 bonnen!

Heel veel plezier en ik kijk weer uit naar de nieuwe verhalen

Groetjes van Martijn
  4. Sander:
    11 oktober 2010
    Die coupe is vooral praktisch;)

Ben blij dat het allemaal erg mooi is daar! Hoop dat het binnenland wat mooie plaatjes oplevert. Toch fijn dat ze daar allemaal eilandjes inrichten speciaal voor toeristen...:S

Ben heel erg benieuwd hoe je het Great Barrier Reef gaat vinden, hoop dat het nog een beetje in goede staat is nadat jij er bent geweest;)

Mis je!

Groeten
  5. Geertje:
    11 oktober 2010
    heej vriendje, klinkt allemaal goed. Ik vind je coupe ook mooi :-) Beetje kort, maar wie heeft dat eigenlijk tegen de kapper gezegd :-) Het lange vind ik mooier, maar goed je hebt nog 83 dagen om het te laten groeien.... Goede reis, we mailen! kus
  6. Jan en Han:
    Hoi Died,
    Ben blij dat jouw duiksessies allemaal prima zijn gegaan. Mooie foto`s en die korte coupe is leuk, zeker als je erbij lacht....
    Goede reis vannacht XXX mam
  7. marlies baggen:
    11 oktober 2010
    Heey Died, Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt ! En aangezien i e d e r e e n wat over je coupe zegt: ik vind het ook kort maar wel leuk :) We kijken uit naar je volgende berichtje, groetjes en een goede reis van Math en Marlies (je lijkt trouwens naast de inlanders wel nog een heel stuk groter....)
  8. Danny:
    13 oktober 2010
    Ha Died, leuk je net even via MSN gesproken te hebben. Have a lot of fun in het dure maar mooie Australië en pas op voor de gevaarlijke zombie kangaroes! Die komen na zonsondergang te voorschijn!

Ik ga dit weekend in de Ardennen noten en eikels rapen. Ben je toch een beetje bij me! :D

Ciao! Danny
  9. Kel, Tim en Yente:
    14 oktober 2010
    Hoi Died,

Supergave foto's. Ik begrijp dat je nu al weer in Sydney zit. Dat is weer een hele omschakeling.
    Er is door andere al veel gezegd over je "coupe", dan kan ik natuurlijk niet achter blijven.

HET KAN NOG VEEL KORTER.

Dat is nog praktischer. Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's en verhalen. Veel plezier nog!!

Groetjes Kel, Tim en Yente