Bali

7 oktober 2010 - Kuta, Indonesië

Hallo hallo,

Hoe is het met jullie? Hier in Bali alles ok.
Vandaag gestart met mijn advanced duikcursus. Vandaag heb ik twee duiken gemaakt en morgen ga ik er drie maken. Maar eerst moeten we morgen 2,5uur irijden om daar te komen. Morgen maak ik dan eerst een diepe duik (30 meter). Daarna een duik naar een scheepswrak (een Amerikaanse boot die ergens rond 1942 tot zinken is gebracht door de Japanners). En als laatste een duik in water met veel stroming.

Verder wil ik in het weekend nog een tourtje maken om het binnenland wat meer te kunnen zien. Waar ik nu ben (Kuta) is een gewoon toeristisch plaatsje zonder al te veel bijzondere dingen. Veel hotels, resorts en kleine toeristische winkeltjes. Hier zitten ook vooral toeristen (en wat surfers) en ben nog geen backpackers tegen gekomen.

Verder niet veel spannends... Mooi weer en verder ben ik gezond ;-)

Groeten

1. Geertje:
    7 oktober 2010
    Heej lieverd, Ben blij dat het duiken je goed bevalt! Geniet van de zon, strand en de onderwaterwereld!!! Jammer dat we daar geen foto's van kunnen zien... geniet van de tijd in Bali, het vliegt zo voorbij. Liefs kus Geertje
  2. Jan en Han:
    7 oktober 2010
    Hoi Died,
    Tsjonge eerst zat je heel hoog en nu ga je het in de diepte zoeken, duik je met een groepje?Je hebt inderdaad een luxe kamer zo te zien op de foto`s.Doe voorzichtig en geniet ervan!XXXmam en pap
  3. Michje:
    8 oktober 2010
    Succes met het halen van je advanced, en veel plezier verder..
    Xxx Michje
  4. Danny:
    8 oktober 2010
    Duik ze :)
  5. Marja willems:
    9 oktober 2010
    Hey Died,
    Ben je lekker aan 't genieten en je komt in ieder geval al
    thuis met 'n duikbrevet.
    Heel leuk dat we nu ook door de foto's 'n beetje kunnen
    zien wat je allemaal meemaakt.
    veel plezier verder en ik hoop dat je nog 'n portie
    backpackers tegen komt, grts Marja