Laatste dag Singapore

4 oktober 2010 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn laatste dag in Singapore. Uploaden van foto's lukt hier niet. Hopelijk in Bali betere computers...

Singapore bestaat vooral uit winkelcentra en hotels. Niks anders.
De eerste dag heb ik een rondje gemaakt in zo'n toeristenbus (zoals in Barcelona). Hierdoor kreeg ik een beetje een idee hoe de stad eruit ziet. De dag erna heb ik de andere route van de bus gedaan.

Verder ben ik hier nog even een kijkje gaan nemen. http://www.marinabaysands.com

Heel mooi uitzicht over de stad! Daarna ben ik nog een rondje gaan wandelen over het formule1 circuit. Dit gaat voor een groot deel door de straten van Singapore. Maar de start, finish en pits liggen er wel nog. Hier kon ik gewoon rondlopen, zelfs door de pitstraat, in de (lege) pitboxen en in het parc ferme!

Gisteren ben ik naar underwaterworld (soort Sealife als in Scheveningen) geweest. Dit ligt op het eiland Sentosa, voor de kust van Singapore. Op dit eiland staan alleen maar toeristische attracties en hotels.

Vandaag wil ik nog even naar het National Museum gaan voordat ik straks vertrek naar Bali.

Ik hoorde dat het goed gaat met het voetbalteam! Goed bezig jongens. Ik zal voordat ik terug kom maar wat aan mijn conditie gaan doen (aangezien ik toch nog wat minuten wil maken dit seizoen) ;-)

Iedereen bedankt voor jullie berichtjes en hopelijk komen er van de week nog wat fotos van Singapore op de site.

Mis jullie!

Groeten Diederik

1. Geertje:
    4 oktober 2010
    heej sjat, goede reis naar Bali!! Hopelijk volgen de foto's snel.
    Have fun!! dikke kus je meisje
  2. Jan en Han:
    4 oktober 2010
    Ha die Died,bedankt voor je lieve cadeautje, dus je bent op dat hotel geweest ( van dat mailtje)waanzinng!!!!Goede reis verder dikke knuffel Mam
  3. Marjolijn:
    6 oktober 2010
    Hi Broer!
    Wauw wat een foto's! Ben echt jaloers!
    Heb je je draai weer een beetje gevonden nu Geertje terug is? Lekker genieten en leuke dingen doen he! goede reis diedje!

kusje lijn (pss heb je mn mailtje al gezien?)
  4. Willemijn:
    6 oktober 2010
    Lief neefje,

Ik ben best wel jaloers op wat je allemaal aan het doen bent.
    Ook al is Geertje terug in Nederland, wat er jammer, hoop ik dat je nu ook een toffe tijd tegoed gaat, zonder haar.
    Ga leuke dingen doen en maaak veel foto''s. Daar zal nooit spijt van hebben.
    Mis je toch wel hoor!!!!

Dikke kus van Willemijntje