Aangekomen in Singapore

1 oktober 2010 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik aangekomen in Singapore. Geertje is helaas weer naar huis :( Na een lange nacht met maar 1 uurtje slaap op het vliegveld ben ik dan toch goed aangekomen. Ik mocht in eerste instantie niet door de douane. Dit omdat ik geen verblijfsplaats had genoteerd op het aankomst formuliertje. Na ff snel internetten en een willekeurig hostel te noteren mocht ik dan toch door.

Bij een tourist information op het vliegveld ben ik gaan vragen naar een hostel. Na 6 keer bellen was er dan toch een hostel met een bed vrij. Ik kan hier gratis internetten, maar er zijn helaas maar 2 pc's, dus is er af en toe een rij bij de computers. Als het goed is zal Geertje nog wat foto's uploaden van de week (als ze ergens tijd heeft). Ik ga nu zo eens de stad in. Eens rondkijken wat Singapore te bieden heeft.

Groetjes Diederik

1. Danny:
    Goed bezig kerel!!!

Luv ya long time :)
  2. Loewie en Wouter:
    1 oktober 2010
    Dat doet u goeie! blijf mooi!
    xx
  3. Geertje:
    heej sjat,
    ben blij dat je goed bent aangekomen in Singapore. Het was een emotioneel en vervelend afscheid, maar heb genoten van onze vakantie samen. Hopelijk wordt de rest van je reis ook zo mooi!! Geniet er van en tot 31 dec, dan sta ik er voor je!!
    dikke kus en knuffel, je meisje
  4. Dien Theunissen:
    Lieve Died, veel plezier, geniet en wees voorzichtig. liefs Dien
  5. Marja willems:
    Hai Died,
    Fijn dat 't eerste gedeelte van je reis al mooi was en hopelijk ga je veel schrijven en foto's doorsturen, want wij staan te
    popelen om je op de voet te volgen en mee te genieten vanuit
    onze bureaustoel.
    Geniet ervan, xx Dre en Marja
  6. Sander:
    2 oktober 2010
    ey DD,

mooi dat het tot nu toe al bevalt (ondanks dat Geertje nu weg is). Jullie kunnen samen nog wel vaak genoeg van vakanties genieten;) Hoop dat de reis je nog mooie herinneringen gaat brengen!

Ik wacht in spanning af op je avonturen!

Grtz Sander