Wachten in Londen!

11 september 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Even snel een berichtje vanuit Londen. De eerste vlucht is goed gegaan (maar die duurde dan ook nog geen uurtje). Ik zit nu te wachten op mijn vlucht naar Bangkok en besef me nu hoe klote het morgen voor Geertje zal worden als ze op mij zit te wachten. Het zal zeker voor haar geen pretje worden. Daarnaast kom ik er net achter dat mijn mp3 het niet doet als hij helemaal vol zit... Ik moet dus in Bangkok snel een internetcafe vinden om 100MB er af te gooien...

Maar goed... alles is goed verder, tot oudjaarsdag!

Groetjes x Died

1. Inga:
    Hai sjat,

Geertje heeft al gemaild dat ze goed is aangekomen:)
    Fijn om te horen en dat wachten is zeker kut maar daarna staat jullie een mooie 3 weken samen te wachten!! Geniet er van en ik hou je site in de gaten!

Dikke kus
  2. Marjolijn:
    Hi Diedje en Geertje!

Jij Heathrow overleeft, Geertje Bangkok overleeft en al veilig in het hotel aangekomen hoorde ik. Eindelijk kan het avontuur beginnen!
    Duizend veel plezier en ben benieuwd naar het eerste verhaal!

kus lijn
    Ps. ik heb nu ook skype!!!
  3. Geertje:
    Hoi Geertje en Died,

Ik hoop dat jullie inmiddels lekker aan het genieten zijn van de verdiende vakantie. Geniet met volle teugen.
    Groetjes,
    Jeu /pap
  4. Geertje:
    13 september 2010
    hee Geertje en Diederik,

Ik wil ook even op deze site reageren en jullie nogmaals heeeel veeeeel plezier wensen .
    Vol verwachting kijken we uit naar jullie eerste reisverslag over lake house adventure.

Groeten ine
  5. Stief:
    13 september 2010
    Died en Geert,

Heel veel plezier en geniet ervan.
    Grtz Stief
  6. Gabrielle:
    14 september 2010
    Hoi Diederik en Geertje, Jo en ik willen jullie ook een hele fijne vakantie wensen, geniet ervan en we zijn benieuwd naar de verhalen. Maak ze maar lekker spannend! Groetjes Gabrielle en Jo
  7. Jan en Han:
    14 september 2010
    Lieve Died en Geertje,
    Ben benieuwd naar het reisverslag van deze dagen, als het goed is morgen op een olifant met z`n 2tjes.
    Veel plezierXXX Han
  8. Amerigo, le cheval de St. Nikolas:
    15 september 2010
    Huuuuuuuhuhuuu,. Hihihihihihihihi. Hiiiiiiiiihh hiii.. prfff... hihihihiiii.. Huuuuhuhuhuhuhuhuhuuu.
  9. wouter:
    15 september 2010
    Heathrow kom je toch wel een uurtje door? Ons ook prima gelukt! ;) Veel plezier in Bangkok en onthou de leuke plekjes voor ons!
    x
    Laura en Wouter
  10. Danny:
    15 september 2010
    Hoe K** is dat, als je op het vliegveld erachter komt dat je i-pod niet werkt :) Have fun!!!!!!!!!!
  11. Pierre von Hubschelhoofen:
    16 september 2010
    Guten Tag Diederick und Gretschen,

Wir hoffen hier allen, von Immer Geil Erotik shop in Koblenz das sie ein sehr Geile Zeit haben! Viel spass und hoffentlich bis schnell in unsere Erotik shop! Wir ermissen euch schon jetzt!
  12. Joke:
    21 september 2010
    Hoi Diederik en Geertje, van Gert en mij een hele fijne vakantie wij zijn heel nieuwsgierig naar de verhalen!!!
    Wij blijven je volgen, pas goed op je zelf. Liefs en dikke kus.
    Gert en Joke