ZUID AMERIKA

14 mei 2012 - Amsterdam, Nederland

Hallo Allemaal,

www.geertjediederik.reislogger.nl

Het is bijna zover... binnenkort zullen hier onze reisverslagen en nog belangrijker: de foto's te vinden zijn.

Over 3 weekjes (4 juni) vertrekken wij naar Peru, vanaf daar zullen we onze reis gaan vervolgen naar Bolivia, Chili, Paaseiland, Argentinië, Uruguay en afsluiten op het strand van Brazilië!!!

Nu eerst nog even alles voorbereiden en de laatste dingetje regelen.....

Be continued................

1. Connie:
    14 mei 2012
    Hoi Diederik en Geertje, alvast een hele mooi reis toegewenst met veel positieve indrukken. Kijk nu al uit naar jullie reisverhalen(Denk dat ik toch 30 jaar te vroeg geboren ben) Ben best jaloers!
  2. Maike:
    18 mei 2012
    Hey sjattekes, ik heb me natuurlijk meteen aangemeld. Ik ga jullie verschrikkelijk missen maar hoop dat jullie een top tijd krijgen. Xxx
  3. Et:
    28 juni 2012
    komen net thuis van vakantie en vind reislogger bij het opruimen van mijn mail! Ben benieuwd!!
    Geniet ervan jullie twee.